روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

عشق مامان

فرشته من 25 ماهه شد

1393/3/11 7:58
نویسنده : مامان شکوفه
2,037 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عزیز دلم مونس تنهایی ام کنارت تمام لحظاتم شیرینتر از عسل است کنارت گذر زمان را متوجه نمی شوم.امان از چرخش سریع عمر.یک ماه از تولدت میگذره .شما تو زیباترین فصل خدا به دنیا اومدی و ما هم تو این ماه از فرصتها خوب استفاده کردیم و با شما به مسافرت و پیکنیک های به یاد موندنی رفتیم.یه سفر به شمال رفتیم .این سفر اولین سفری بود که عاشق دریا و ماسه بازی شدی .دفعه های پیش علاقه ای به دریا و آب بازی نداشتی.تو پیک نیکم که اگه کنار رودخونه بودیم شما کاملا خودتو خیس میکردی و منم در این موارد که بهت خوش می گذره اصلا سخت گیری نمی کنم تا از لحظات گردش خوووووب لذت ببری.عزیزم نمی دونی چقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققدر واسمون عزیزی.همه عاشقانه دوستت دارن.منو بابایی رو که دیگه نگو .

rosebar

از شعر خوندنات بگم:مامان:یه توپ دارم        روشا:گیگییه   مامان:سرخو سفیدو         روشا:آبیه   مامان:می زنم زمین   روشا:هابا میری   مامان:نمیدونی تا  روشا:کوجا بیلی  مامان:من این توپو  روشا:نداشتم   مامان:مشقامو خوب   روشا:نیبیشتم   مامان:بابام بهم   روشا:عیدی داد  مامان: یه توپ   روشا:گیگییی داد   هوووووووووووووووووورا

و بقیه شعر ها همین جوری با هم می خونیم.rosebar

یکی از شیرین کاریات اینه که می خوای به منو بابایی کلک بزنی.از اونجایی که عاشق آب بازی هستی به هر طریقی دوست داری دستاتو تو حوض آب نما بشوری و چون من این کارو خیلی دوست ندارم هی میگی ماما دون دست اییه و میری تو حوض آب نما دستتو میشوری.اگه کسی کاری بکنه که دوست نداری میگی بولو دوست نالالم.یا بولو ددrosebar

.وقتی میخوای حموم بری میگی بییم اموم ایی بله تمییییز اوشگل.تو حموم که خودتو میشوری می گی ایی بله

وقتی یه لباس خوشگل میبینی میگی لباس اوشگله.یا وقتی تو در آوردن لباسات کمک میخوای میگی ماما اینو دلات یعنی در بیار.

rosebar

تو 25 ماهگیت سفره میاری و جمع میکنی .البته چیزای خطرناکو دست شما نمیدم .تو میوه ها هندونه و خیارو خیلی دوست داری و من تو آب پرتقالت یواشکی آب سیب میریزم.آخه سیب دوست نداری ولی واست مفیده.بستنی یا به قول خودت بسگیگ رو روزی یه دونه میخوری.غذاتو خودت می خوری.عاشق کمک کردن هستی و لباساتو تقریبا میتونی خودت دربیاری و تن کنی.دیگه دوست داری خودت تعیین کنی چی بپوشی منم زیاد سخت نمیگیرم و تا جایی که ممکن باشه میذارم خودت تصمیم بگیری تا اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیریت بالا بره.

rosebar

چکاب دو ساگیتم به گفته خانوم دکتر عالی بود.وقتی از یه کاری خوشت نمی یاد میگی مامادون نکن زشگه.با کلام شیرینت که حرف می زنی دلم واست میره نفسم عشقم عاشقانه دوست داریم.محبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان سمیه
12 خرداد 93 2:45
سلام گل خانوم سلام شیرین زبون 25 ماهگیت مبارک دوست دارم خیلی زیاد مرسی خاله جون.ممنونم که به ما سر زدید.
مامان هلیا
17 خرداد 93 11:37
25 ماهگیت مبارک عسلم قربون شیرین زبونیات ، هلیای من کی میتونه مث شما حرف بزنه خاله جون بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس سلام خاله جون.ممنونم که به ما سر زدید.بچه ها اونقدر زود بزرگ میشن که دیگه دوست نداری زمان بگذره فقط دوست داری تو همون سن بمونن و بزرگ نشن
مامان ساناز
5 تیر 93 12:51
25 ماهگیت مبارک باشه عزیززززم مرسی خاله جووووووووووووووونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد