روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

عشق مامان

عشق مامان

1397/1/30 23:43
نویسنده : مامان شکوفه
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق و نفسم.الان که این متنو مینویسم 30 فروردین سال 97 هستیم مدتی بود که نی نی وبلاگ اجازه ورود نمیداد.   شما فرشته زیبای من در مقطع پیش دبستانی علم می اموزی .زیبای من در این سن بسیار فهمیده و باهوشه و گاهی من به خاطر درک بالایی که داری توقع بیشتری از سنت ازت دارم.عزیز دل مادر خوشحالم دختر خوب و خانم و فهمیده ای مثل شما دارم که در این دوسالی که مشغول یادگیری در فضای خارج از منزل هستی یکبار رفتار بد یا کار زشتی از شما گزارش نشده و مربی های خوبت از مهربونیات برای من تعریف میکنن.اینکه چطور اگه دوستت شما رو هل داد شما عکس العمل بدی نشون ندادی و بهش گفتی که کارش درست نبوده.من در تمام این لحظات بهت افتخار میکردم و میکنم .دختر زیبای من عاشقانه دوست دارم.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد