روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

عشق مامان

نفس مامان دو ساله شد

1393/2/20 0:52
نویسنده : مامان شکوفه
3,667 بازدید
اشتراک گذاری

تولدرنگین کمانی نفس مامانی و بابایی

 

             

   

 

 

اینم میز شام تولد پرنسس ما ژله رنگین کمان و ژله رنگین کمان پرتقالی

پودینگ بیسکوییت وموز و گردو با نارگیل

و غذاها که رلت کالباس و سمبوسه وکیک مرغ و الویه و حلیم بادمجان بود که همه رو خودم تنها درست کردم و به کسی زحمت ندادم واسه کمک بیاد.

 

اینم کیک سه بعدی پرنسس کوچولو

 قبل فوت کردن شمع مامان برف شادی زد برات ولی شما ترسیدی و پریدی تو بغل عمه و از اونجا شمعو فوت کردی عزیز دلممحبتبوس

 

یکی از هدیه ها یه لباس قشنگ بود که سریع تنت کردی.

اینم ناخونک زدن شما به کیک تولدت

 تمام هدیه ها نقدی بود و از همه عزیزانم که خانواده خودم و همسرم بودند تشکر میکنم.

پرنسس کوچولوی مامانی دیروز روز تولدت بود  و من اخر شبش اومدم تو وبلاگت و کلی چیزای قشنگ واست

نوشتمو شما خواب بودی و من که تدارک مهمونی امروز که جشن تولدت بود رو دیده بودم  با خستگیم اومدمو

واست از عشقم بهت نوشتم.نوشتم که وقتی تو وجودم بودی با تپشها و نفسهای من زندگی می کردی و جون می

گرفتی ولی 2 سال پیش که پا به دنیا گذاشتیو شدی خورشید خونمون این تو بودی که به زندگی قشنگ من و بابایی

جون  رنگ و جان دوباره دادی.با تمام عشقم واست نوشتم که عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه زندگی با بودنت

درست مثل بهشته تو خونه سبد سبد گلهای سرخو میخک عزیزم دوست دارم تولدت مبارک تولدت مبارک.در اخر که

خواستم ثبتش کنم اینترنت بد جنس دچار مشکل شد و خستگی تو تنم موند .به خاطر همین الان که مهمونا رفتن

و جشن تولد شما به خوبی و شادی تمام شد دوباره واست نوشتم.

نازنینم نفسم میگیرد جایی که نفسهای تو در آن نباشد.عاشقانه دوستت داریم.مامانی و بابایی

                                                محبتتولدت مبارک پرنسس کوچولومحبت

                      

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان سمیه
12 اردیبهشت 93 2:46
سلام عزیزم ،2 سالگیت مبارک امیدوارم 120 ساله بشی و در کنار مامان و بابا بهترین روزهای زندگیت را تجربه کنی مرسی خاله عزیزم.ممنون
مامان هانا
20 اردیبهشت 93 15:22
دوسالگیت مبارک باشه خوشکل خانوم مرسی خاله جون
Akram Masoudi
23 اردیبهشت 93 12:12
سلام عزیزم تولدت مبارک دست مامان و بابات درد نکنه مخصوصا مامانت با این خوراکی های خوشگل وخوشمزه که پخته بود منکه حسابی خوشم اومدو بهم خیلی خوش گذشت خوشگل و دوست داشتنی با مزه. میبوسمت و انشاالله زیز سایه پدر و مادر بزرگ شی. مرسي خاله جونم
مامان ارمیتا
27 اردیبهشت 93 9:54
مرسی عزیزم
مینا مامان روشا
7 خرداد 93 14:02
تولد روشای عزیز مبارک افتخار دوستی میدین؟ خواهش می کنم عزیزم. اگه موافقید تبادل لینک کنیم
مامان و باباي هيرادجون
26 خرداد 93 16:47
تولدت مبارک عزیزم البته با تاخیر تم تولد خیلی خوشگل و باسلیقه بود مرسی مامان شکوفه ممنونم عزیزم که به ما سر زدید .هیراد عزیزمو ببوسید
مينا مامي سام
30 خرداد 93 23:50
تولدت مبااارك عزيزم. شكوفه جون دستت درد نكنه. خيلي زحمت كشيدي مرسی گلم.ممنون که به ما سر زدید. سامی خوشگلو ببوسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد