روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

عشق مامان

خانم کوچولوی مامانی 26 ماهه شد

1393/4/12 9:47
نویسنده : مامان شکوفه
1,612 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی قربونت بره دخترم که روز به روز خانومتر میشی و عاشق کمک کردنی احساس میکنم وقتی بهت یه کار کوچولو مثلا نون بردن سر سفره یا کارای کوچولو از این دست می دم.احساس بزرگی و اعتماد به نفس میکنیو منو بابایی هم کلی ذوق می کنیم.تو نفس مایی و هر روز خدا رو به خاطر هدیه بهشتی مثل تو بارها شکر می کنیم.

عاشق بیرون رفتن و مهمونی رفتن یا مهمون اومدن به خونمون هستی.کلا دختر اجتماعی هستی و روابطت با افراد زود صمیمی میشه.

از پای تلفن با نمک صحبت می کنی و وقتی تلفنو می گیری با کسی صحبت کنی دلت نمی خواد دیگه تلفنو بدی به مامان قربونت برم.

در روز با مامان کلی شعر می خونی.یکی دو روز پیش که بهت گفتم سلام به روی ماهت سریع جواب دادی چشای سیاهت و منم کلی بوست کردم.آخه خیلی شیرین زبونی میکنی.شمردنتو که دیگه نگو.با نمک میشماری .ازت فیلم گرفتم تا خودت بزرگ شدی ببینی که چققققققققققققققققققققدر شیرینی نفسی.

یادت دادم میری بیرون و ماشین هست سریع دستتو میدی مامان.میگی مامان دست.مامانی کلی کار داره.دوباره زود برمیگردم تا کاملتر واست بنویسم .عاشقتم هستی من

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان سمیه
16 تیر 93 2:52
سلام سلام صد تا سلام 26 ماهگیت مبارک ،زیبای من مرسی خاله جوووونم
حانیـــــ ـه
16 تیر 93 17:48
سلام وب قشنگی دارین ..خوشحال میشم بهم سر بزنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد