روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

عشق مامان

هستی من

1392/7/29 7:45
نویسنده : مامان شکوفه
1,356 بازدید
اشتراک گذاری

 

هستی من خورشید زندگیمون تو روشای من روشنای زندگی و گرمی شور عشقی.

من و بابایی چقدر عاشقتیم خورشید خونه ما.دخترم رو شادم روشای زیبای من تا ابد تا

همیشه عاشقانه نفسمون به نفست بستس.بووووووووووووووووووووووووووووس

 

ماچماچماچماچ                                                                                      ماچماچماچماچ

 

fairy animated gifsGifs Animés anges 30Gifs Animés anges 30Gifs Animés anges 30Gifs Animés anges 30fairy animated gifs

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سمیه پارسا جون
9 مهر 92 23:07
سلام عسل خاله.قربون اون نگاه مهربونت برم.چقددددددر تو نازی.
یه بووووووووس آبدار از اون لب غنچه ای چه حالی میده.آخخخخخ جووووووون



مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد