روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

عشق مامان

دختر زیبا رویم سی ماهگیت مبارک

1393/8/28 16:33
نویسنده : مامان شکوفه
657 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم فرشته کوچک خوشبختی سی ماهه که خونمون با وجود تو گرمای بیشتری داره .روشای زیبای مادر دلم برای تک تک ماههایی که گذشته تنگ شده .قدم به قدم و لحظه به لحظه کنارت بودم تا خاطرات این روز های زیبا رو در ذهنم یاد داشت کنم و چه زود گذشتند و حالا خانمی شدی بیا و ببین.با هم خاله بازی میکنیم و منو به خونت دعوت می کنی تا توپ بازی کنیم.تو بازی برام همه چی می خری و من کلی ذوق می کنم تا خوشت بیاد .برام الکی غذا می پزی می گی مامان بیا غذا درست کردم و منم هی به به و چه چه میکنم و کلی لذت میبری.خلاصه اینکه با هم دنیایی داریم نفسم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آنیل
28 آبان 93 21:09
اسمش هم مثل خودش خوشگله . مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد