روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

عشق مامان

گذر زمان

1392/8/29 8:44
نویسنده : مامان شکوفه
2,405 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم الان وارد ١٩ ماهگی شدی.با نگاهی به عکسهای روز به دنیا اومدنت

انگار   هفته   پیش بود که پر کشیدی  به این خونه و زندگیمونو گرمتر کردی .اولین بار 

که برام خندیدی چه حس قشنگی داشتم.اولین بار که دستاتو بلند کردی تا بغلت کنم اولین

بار که خواستی دستاتو بگیرم تا راه بری و اولین بار که مامان صدام زدی و هزاران اولین

 دیگه.نمیدونی با این قشنگیا زندگی کردن چه زیباست.اینا رو یادگار مینویسم تا بدونی

چقققققدر واسمون لحظه های قشنگی اوردی .فرشته من بدون شک تو فرشته ای که

 خدا به ما هدیه داده.عاشقانه دوست دارم عزیز دلم.

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هيراد
2 آذر 92 0:52
چقدر زود ميگذره و همه چيز برامون خاطره ميشه بله واقعا باید از لحظات لذت ببریم چون دیگه بر نمیگرده
مامان محمدصدرا
15 آذر 92 0:47
الههههههههههههههههی عزیزم. شما هزارماشاالله مثل عروسکایی گلم مرسی گلم اگه خواستید ما رو لینک کنید.
مامان محمدصدرا
16 آذر 92 0:31
من شما رو با افتخار لینک کردم ممنونم من هم شما رو لینک میکنم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد