روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

عشق مامان

خورشید زندگیمون 32 ماهگیت مبارک

1393/10/28 8:34
نویسنده : مامان شکوفه
545 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

دختر قشنگم روز ها از پس هم میگذرند و تو در آغوش من بزرگ میشوی و لحظه های زیبایی رو برایم می آفرینی.چقدر زیباست که انسانی در دامن من رشد می کند و زندگیمان را زیباتر میکند.توی سی دو ماهگیت عاشق استقلال هستی و دوست داری تمام کاراتو خودت انجام بدی.شیرین زبونیات ما رو کشته دیگه مامانی.به اشپز خونه میگی آشپز پوسونه.منم کلی می بوسمت فرشته کوچولوی من.جدیدا عشق خاله بازی پیدا کردی و گاهی تمام عروسکاتو از ویترین اتاقت میاری میچینی روی مبل حال ردیفی خودتم میشینی بغلشون و تلویزیون نگاه می کنی.وقتی با ماشین میریم بیرون میگی مامان لباس تن نی نی بتون بریم .منم یکی از عروسکات که خودت برام میاری شنل تنش میکنم و کیفتم دستت میگیری و راهی میشیم.تا به ماشین برسیم به من میگی مامان نی نی چقد سگینه یعنی سنگینه.سعی کردم از کلمات خودت استفاده کنم.خلاصه با کلی شیرین کاریو شیرین زبونیات ما رو حیرون خودت کردی دخترم.عاشقانه تا ابد نفسمونی آسمونی.این عکسیه که با هم کیش بودیم  قربون بوس کردنت برم عزیزم

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان و باباي هيرادجون
24 بهمن 93 23:16
مبارک باشه مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد