روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

عشق مامان

پاییزت مبارک دلبندم

1393/7/3 7:40
نویسنده : مامان شکوفه
934 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com boneco-palito gif gif pa3.gif

دختر زیبا روی من هستی من تابستان هم با تمام زیبایی هاش تموم شد و مهر رسید.این روزا خیییییییییییییییییییلی خانم شدی.با مجموعه صد افرینت بازی میکنی و از من میپرسی این چییییه؟بعد خودت جواب میدی.کتاب داستان دوست داری و هر کاری می خوام برات بکنم میگی اودم بلدم یعنی خودم بلدم.استقلالو دوست داری و عاشق کمک کردن به منی.مدام سوال می پرسی این چیه مال کیه وقتی هم بهت جوای میدم بازم میپرسی و جوابو تکرار میکنی انگار داری تمرین صحبت کردن می کنی منم با حوصله برات تکرار می کنم .با هم پازل حل میکنیم.یادم میاد پارسال تو این موقع ها که یک سال چند ماهت بود با هم پازل حل می کردیم و شما منو بابایی رو سر کار می ذاشتی .چند مدل پازل برات گرفته بودیم که یه مدلش سه تکه ای بود .یه تکه رو اشتباه میذاشتی تا منو بابایی بهت بگیم نه اینجا اشتباهه ما هم که دستتو خونده بودیم فقط نگات میکردیم بعد خودت می گفتی نه نه و میذاشتی جای درستش.الان دیگه ما رو سر کار نمی ذاری و بیشتر دوست داری خودت حلش کنی البته منم باهات بازی می کنمو ازت میپرسم روشا این جاش کجااااااست و بعد شما سریع می ذاریش سر جاش.عاشق اهنگ های تولدت مبارک خاله ستاره ای.جدیدا از من لباس عروستو میگیریو خودت دی وی دیو روشن میکنی باهاش شروع میکنی به خوندنو رقصیدن و دل منو باباجون کلی برات آب میشه.جدیدا تو تلویزیون تبلیغ تبلت دیدی گفتی مامان من تبلت میخوام.اخه عاشق موبایل مامانی و دیگه حرفه ای شدی منم چون دوست ندارم موبایل دستت بگیری ازت قایمش میکنم .خلاصه انچنان ما رو محو شیرین کاریات کردی که نمیفهمم چه طوری صبح شب میشه.فربونت برم که اینقدر خانوم فهمیده ای وقتی میگم روشا جان مامان این خطرناکه دیگه نزدیکش نمیشی خانومی ماشالا.با پاستل و مداد رنگی نقاشی میکشی و سرسره های کوچولو رو دوست نداری وسرسره پیچی بزرگو خودت سوار می شیو میای پایین دیگه حرفه ای شدی ماشالا.تاپ و الاکلنگ هم دوست داری وقتی می بریمت پارک می گی هووولا سسره. پرنسس کوجولوی مامان عاشقانه دوست داریم.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان روشا
4 آبان 93 2:00
مامانی ان شالا زیباترین روزها رو در کنار گل دخترت پیش رو داشته باشی مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد