روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان

هستی من

1393/2/6 1:01
نویسنده : مامان شکوفه
2,190 بازدید
اشتراک گذاری

 

هستی من مونس من عاشقانه دوستت دارم .عشق مامان تمام سلولهایم عشق تو رو فریاد می زنند فرشته زمینی من.

نه سخن ونه قلم توانایی ندارند تا از عشق من به تو بنویسند.زیبای من 24 فروردین اولین بوسه صدادار رو

روی لپای مامان به یادگار گذاشتی.اونقدر شیرینی که دوست دارم زمان بایسته تا من بیشتر از کارات لذت ببرم.

عسلم وقتی مامان کنار سینک ظرفشویی مشغوله میگی مامادون بالا یعنی مامان جون منو بذار کنار سینک آب بازی کنم

حالا مگه دیگه دست از آب بازی بر میداری.عاشق آجیلی و در روزکلی آجیل می خوری. هر چی واست میارم اسمشو میگی مثلا

 شیب...........سیب                             اوباسس..................خداحافظ

گیبی..........کیوی                              سمام......................سلام

تره.............کره                            عسیسم...................عزیزم

پنی....................پنیر                      بسگیگ..............بستنی

عس............عسل                            واشک................لواشک

سممو............سمنو(کلی عاشق سمنویی و بی سمنو صبحانه نمی خوری منم همیشه واست سمنوی ویتا پلاس می خرم)

 خلاصه اگه بخوام از شیرین کاریاتو شیرین زبونیات بگم باید تا صبح واست بنویسم اخه الان 10 دقیقه به یکه شبه و شما

لالا کردی.15 روزه دیگه تولد 2 سالگیته پرنسس مامان.عاشقانه دوستت دارم نفسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هیراد
27 فروردین 93 21:23
چه بزرگ شدی خانم خدا حفظت کنه عزیزم مرسی خاله مهربون.ممنونم
مامان ارمیتا
10 اردیبهشت 93 8:40
فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند. تولدت مبارک ممنونم خاله عزیزم خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
مامان ارمیتا
27 اردیبهشت 93 9:56
واقعا چه مامان هنرمندی خیلی جالبه [گ ل] مرسی عزیزم .لطف دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد