روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

عشق مامان

13 به در با فرشته 23 ماهه

1393/1/20 17:52
نویسنده : مامان شکوفه
3,952 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نازنینم اینجا اومدیم سیزده رو به در کنیم و اینجا شما ٣ روزه که ٢٣ ماهه شدی. جوجه کوچولوی مامانی مشتاق بودی تا عینک

مامانی رو بزنی الهی من قربون کنجکاویات برم عزیزم که دوست داری همه چیزو کشف کنی .کنارت به من خیلی خوش گذشت ولی تا

دم رفتن پلک رو هم نذاشتی بر خلاف روزهای دیگه که ظهرها میخوابیدی اون روز دم رفتن تو دستای من از خستگی بیهوش شدی و

خوابیدی.اون روز شما دنبال کشف چیزای جدید بودی و من و بابایی لحظه ای چشم ازت بر نمی داشتیم.عشق مامانی ٢٣ ماهگیت

مبارک.ماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان روشا
21 فروردین 93 2:48
ای جوووووووووووووونم چه با نمکه این روشا خوشکله سال نو مبارک مرسی عزیزم ممنونم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
مامان دوقلوها
27 فروردین 93 1:05
سلام گلم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم بهشون رای و امتیاز5رو بدین سلام من به دخترای گلتون 5 امتیاز دادم .خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد