روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

عشق مامان

فرشته کوچولوی 20 ماهه من

1392/10/16 9:53
نویسنده : مامان شکوفه
4,581 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته من دختر ماه روی من امروز 20 ماهه شدی.

نمی دونی چقققققققققدر شیرینی.

دیگه تقریبا همه چیزو به زبون خودت میگیو اونقدر شیرین زبونی وشیرین

کاری میکنی که دل ههمونو بردی.دختر زیبا روی من دلم می خواست می تونستم زمانو

نگه دارم تا بیشتر از شیرین زبونیات لذت ببرم ولی دنیای ادما سریع میگذره و تمام شیرین

کاریات تو عکس و فیلم به یادگار می مونه.عزیز مادر زندگی کنارتو شیرینتر شده و گاهی نمی

فهمم چه جور صبح شب میشه.

کنارم هستیو اما دلم تنگ میشه هر لحظه نه این یه عادت نیست فقط دوست داشتن محض

 

کلماتی که فرشته مامان تو 20 ماهگی میگه:

نماز خوندن..................الا ابر                           آش...................اش

پوفه...................پوووه                                  باشه...............باشه

جیش..........جیش                                          چشم.............تشم

داغ...........دا                                                 نازی...............ناسی

لالا...............لالو                                           مرسی..............مسی

مسواک....................مس تا                           ماشین.............ماتی یا بی بی

تاب تاب عباسی................تاتاعبسی              

دختر نازم این بخشی از شیرین زبونیاته.تازه از شیرین کاریات نگفتم عاشق کمک کردنی

موقع غذا خودت میری کشو رو باز میکنی سفره و زیر قابلمرو میذاری سر سفره قاشق

می بری اما چنگال نه چون جییییزه.وقتی بابایی میاد زود لباسای بابایی رو میاری و کلی

شیرین کاریای دیگه که دلمونو برده.وقتی بوسم میکنی تمام خستگیم در میره .دختر

قشنگم عاشقانه دوست داریم.ماچماچقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدصدرا
14 دی 92 2:37
هزارماشاالله چقده شما نازی خانومی چقده شما موهاتون خوشگلن. خدا شما رو از چشم بد حفظ کنه مامانی برا دختر شیرین زبونمون اسفند دود کن مرسی خاله مهربوووونم از محبتتون ممنونم
محبوبه مامان پرهام
22 دی 92 16:13
عزیزززززم چه موهایی داری ماشالا مرسی خاله جوووووووووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد