روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

عشق مامان

ثانیه های عاشقی

1392/9/19 15:46
نویسنده : مامان شکوفه
4,628 بازدید
اشتراک گذاری

دختر م عزیزتر از جونم در اخرین روزهای هجده ماهگیت هستی و من تا الان با ثانیه های با

تو عاشقی کردم.در لحظات گریه وشادی پناهت من بودم.هستی من کنار تو همه چیز تلخ یا

شیرین از عسل شیرین تر است.وقتی با زبان شیرینت خواسته هاتو می خواهی من قند تو

دلم اب میشه.وقتی به چیز خطرناک نزدیک می شی زودتر از من جیز جیز یا داغ داغ

میگی.مثل طوطی کارامونو تکرار میکنی .تازگیا که عاشق این شدی که بشینی کنار سینک

ظرفشویی اب بازی کنی.نفسم عمرم خلاصه اینکه دیگه کاری نیست که سر در نیاورده

باشی وهمه چیزو با دقت توجه میکنی و یاد میگیری .همه چیزم با زبون شیرینت تکرار

میکنی قندو نباتم.ماچماچ

 

مامان...............ماما                                      ابه.........................ابه  یا   بو      

بابا .................بابا                                         پوفه.....................بووه

خاله ............اگه                                            نی نی......................نی نی   

دایی.............دای                                         بالا............................بلا   

عمه............عمه                                          یک.......................یک  

عمو.............عمو                                         دو.........................دو

سیب........................سی                             سه.......................سه

پیشی..........پیشی                                      ابی...........................ابی

گاو...............گا                                              زرد.........................زد

نکن.................نتو                                         

پنیر.....................پنی

چایی..................تای

 کره..................تره

و کلی چیزای دیگه که دل هممونو برده.نمکدون مامان عاشقانه هامو واسط مینویسم تا

بدونی همیشه تا ابد عاشقت هستم.قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هيراد
16 آذر 92 21:35
عزيز خاله ثانيه ثانيه اين ايام بكام همه باشه مخصوصا مامان و باباي خوبي كه داري مرسی خاله جووووووون
مامان هيراد
18 آذر 92 23:51
با توام كهنه رفيق: ياد ايام قشنگي كه گذشت كنج قلبم گرم است. آرزويم اين است: تن تو سالم و روحت شاداب و دل يكدانه تو سرسبزو بهاري روزگارت خوش درود بر کسانی که از پاکیشان دوستی اغاز میشود واز صداقتشان دوستی ادامه می یابد و از وفایشان دوستی پایانی ندارد.
مامان هيراد
19 آذر 92 16:05
در اين زمانه كه شرط حيات نيرنگ است دلم براي رفيقان بي ريا تنگ است در این دنیای وا نفسا چه کسی بهتر از خدا می تواند یار ما باشد دوست و غمخوار وسرپناه ما باشد؟
مامان هيراد
20 آذر 92 16:05
در گذر تك تك اين ثانيه ها، سپري گشته عمرم اما: به قديمي شدن دوستيها مي ارزد عجب اعجازی دارد این عشق .هیاهو و غوغایی دارد این عشق .چه زیباست او که می گفت :من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم پیدا نمی شدی تو شاید که مرده بودم
مامان هيراد
25 آذر 92 14:17
سبدي هست در انديشه من كه پراز گل بدهم هديه به تو غافل از آنكه تو خود ناب تري يك جهان گل بخورد غبطه به تو مهربانیت را مرزی نیست .یقین دارم فرشته ای پیش از آفرینشت قلبت را بوسیده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد